FOR ARCH 2022 NAŠIMA OČIMA
13. 10. 2022

Na konci září jsme vystavovali v Praze. Byla to po dlouhé době první větší možnost být v kontaktu s veřejností a vnímat, co lidi zajímá, co chtějí a hledají. Hlavní poznatky, které jsme získali od návštěvníků naší expozice, jsme se pokusili sumarizovat tak, aby mohly sloužit i vám, budete-li chtít…

Náš stánek pohledem přes halu…

… a poněkud více zblízka

Zkušenosti z výstavy jsme rozdělili do dvou skupin. Zajímalo nás jednak, KDO přišel, tedy počty a struktura návštěvníků a za druhé CO je zajímalo, tedy jakési mapování aktuálních potřeb a trendů z pohledu naší nabídky.

NÁVŠTĚVNÍCI

Za více než třicet let se ForArch stal rozhodně největším a nejzásadnějším stavebním veletrhem u nás. Letos jej navštívilo přes 42.000 návštěvníků.

I v našem stánku byla návštěvnost velká (pochopitelně gradovala v pátek a sobotu, kdy už jsme sotva mluvili). Zastavily se zde tisíce lidí, někteří jen na skok, ale více než pěti stům z nich jsme se věnovali podrobně. Odnášeli si informace, katalogy, vzorníky, prostě vše, oč projevili zájem…

Důležité ovšem bylo složení návštěvníků. Vedle našich odběratelů, partnerů či kolegů z výrobní a obchodní sféry dominovaly dvě skupiny:

 

Architekti a bytoví designéři

Profesionálové „vyrazili do terénu“ hledat nové materiály, nový design, nové technologie. Snad můžeme říci, že od nás odcházeli většinou spokojeni. Ti, co nás dosud neznali, byli překvapeni, že objevili domácí firmu, o níž neměli tušení a byli překvapeni rozsahem a kvalitou nabídky, staří známí šli zase cíleně po novinkách a snad také nebyli zklamáni…

 

Koncoví zákazníci

Současná situace a nejisté vyhlídky nutí řadu lidí hledat nová řešení. Často jsme se setkávali s názorem, že nová kuchyně by byl nyní zbytečný luxus. Vždyť stačí vyměnit dvířka!

Lidé hledají alternativy, případně jednoduchá modulová řešení. V tomto ohledu se stal obdivovaným vítězem systém T.komplet.

Návštěvnost výstavy byla po celou dobu velmi dobrá (pohled od stánku)

TRENDY

 

Jak jsme naznačili, koncové zákazníky nejvíce zaujal T.komplet , který může snadno a jednoduše řešit jejich potřeby. V kombinaci s nabídkou dvířek v šesti produktových řadách je to nástroj, jehož význam a využití bude v blízké budoucnosti stále růst.

 

Profíci zase hledali především nové dekory. Uznání se dočkaly fólie T.classic, které letos nabídly unikátní barevnost i struktury (fládr, mramor, břidlice…), ovšem jasným vítězem se staly supermatné pastelové odstíny FEXIX.  Ve spojení s užitnými vlastnostmi a cenou je FENIX skutečným hitem, což potvrzují i naše statistiky prodejů.

To je on! Korpus + vrtání + libovolná dvířka …

FENIX: nové dekory. Potěšení pro profíky.

Na pražském veletrhu nás potěšil zájem o naši nabídku, i to, že si v ní našli své jak odborníci, tak koncoví zákazníci. Po této stránce jsme se vraceli domů sice značně vyčerpaní, ale plní nových podnětů, které se pokusíme promítnout do další práce…

 

Líbil se Vám tento článek?

Dejte vědět ostatní, zda byl užitečný.

FOR ARCH 2022 NAŠIMA OČIMA Postřehy z veletrhu ….
5 1 5 6
0 / 5 Hodnocení článku: 5

Vaše hodnocení:

Nezmeškejte nové články