KATALOG 24
22. 8. 2024

Nové vydání katalogu výrobků se začíná připravovat téměř rok před tím, než je fyzicky vytištěn. Je to dlouhý proces a spousta práce.

Letos o to těžší, že jsme se rozhodli zásadně změnit strukturu, obsah, vzhled, návaznosti… prostě celý systém katalogu. Pánové Petr a Adam Bartoškové to v jeho úvodu vyjádřili přesně:

„Tento katalog je jiný, než bývalo zvykem. Doba se mění a formy prezentace s ní. Místo detailního výčtu výrobků se snažíme rámcově představit jednotlivé produktové skupiny s tím, že aktuální a kompletní informace o nabídce najdete vždy na našem webu…“

Poznámka:

Pokud se vám nový katalog ještě nedostal do rukou, můžete si ho zatím “prolistovat“ alespoň na webu ve formátu PDF, abyste věděli, o čem hovoříme.

 

Obálka v dekoru fólie s lakovanými prvky sází na decentnost, stručnost a přehlednost – hlavní charakteristiky celého katalogu

POLOVIČNÍ ROZSAH: DVOJNÁSOBNÝ ROZSAH

 

Zní to zvláštně, ale je to tak. Poslední vydání mělo téměř 200 stran, nynější lehce přes stovku. Přesto obsahuje více informací včetně novinek, které se mezi tím staly součástí nabídky, dokonce nových produktových řad (T.effect+, dekorativní panely…)

 

Jak je to možné? Změnou struktury informací.

Dříve zabíraly polovinu katalogu detailní informace o frézovaných tvarech T.classic, resp. T.lacq  včetně vizualizací a technických informací. V novém vydání jsme je nahradili přehledem s tím, že všechny podrobnosti lze najít na webu. A přidali jsme QR kódy, takže s chytrým telefonem v ruce je můžete mít on-line…

MODERNA VERSUS TRADICE

 

Nový katalog je „prošpikovánQR kódy, takže s chytrým telefonem v ruce lze podrobnosti dohledat online. Bude to ale našim zákazníkům vyhovovat?

První reakce naznačují, co jsme očekávali. Katalog není přijímán jednoznačně. Část zákazníků je novým pojetím nadšena, část zaskočena.
Dělící linie vede právě přes mobil. Kdo je zvyklý používat ho pro připojení k internetu, je spokojen. Komu nedělá malý display a posouvání obsahu dobře, spíše si povzdychne.

Snažíme se jít s dobou a jsme přesvědčeni, že nová forma má opodstatnění a je správným krokem. Současně ale chceme vyjít vstříc těm, kterým toto řešení není úplně blízké.
Máme na skladě ještě pár stovek katalogů 22/23, tedy „posledního úplného vydání“ a rádi je poskytneme těm, kteří budou mít zájem.

Především je ale potřeba připomenout, že všechny technické informace najdete na webu u konkrétních tvarů frézování v sekci „PROVEDENÍ A MOŽNOSTI“.

PROFÍCI I LAIKOVÉ

 

Velkým problémem našich katalogů byla vždy dvojí cílová skupina. Na jedné straně profesionálové, na druhé koncoví zákazníci. Co bylo jednomu moc, druhému bylo málo a naopak.

Nová koncepce tento rozdíl de facto vyřešila. Základní informace o sortimentu je srozumitelná všem a ten, kdo hledá podrobnosti, ví, kam se obrátit.

Zestručnění učinilo katalog přehlednějším, mohli jsme si dovolit být v mnoha ohledech velkorysejší, informace lépe členit a udělat z něj univerzálního průvodce nabídkou.

ILUSTRACE A INSPIRACE

 

Nová koncepce katalogu poskytla prostor k tomu, abychom hned na úvod zařadili několik stran věnovaných realizacím interiérů s našimi komponenty, tedy vlastně reálným referencím, což je velmi důležité právě pro koncové zákazníky.

Každá kapitola, každá produktová skupina je uvozena dvoustranou, která obrazově i slovně vystihuje její přednosti a kromě nich najdeme řadu dalších grafických prvků, které nejsou primárně nositelem informace, ale pocitu. Stará, ale stále platná poučka praví, že „obal prodává“…
Katalog získal novou dimenzi a přiblížil se prezentacím předních světových výrobců.

Katalog 24 je naší odpovědí na proměny trhu, naší snahou podpořit kvalitní výrobky odpovídající formou prezentace a propagace. Je to změna, ke které jsme se chystali dlouho a doufáme, že vám bude vyhovovat.
Pokud nám chcete dát vědět, jak na vás působí, budeme rádi. Adresu znáte:

live@trachea.cz

Líbil se Vám tento článek?

Dejte vědět ostatní, zda byl užitečný.

KATALOG 24 Nový nejen datem vydání…
5 1 5 2
0 / 5 Hodnocení článku: 5

Vaše hodnocení:

Nezmeškejte nové články