4.4.2017
Jsme firmou, která se od svého založení specializuje na výrobu jediné komodity: nábytkových dvířek. Začínali jsme s dvířky fóliovanými, spektrum postupně rozšiřovali a dnes nabízíme výrobky v šesti samostatných řadách. Jejich společným jmenovatelem je kvalita. Právě ta z nás udělala největšího domácího producenta. Víme ale, že vedle špičkové kvality musíme zákazníkům poskytovat mnohem více, abychom si své postavení udrželi. Věříme, že v tomto ohledu máme co nabídnout.
areál společnosti
ATRAKTIVITA NABÍDKY
Neustále pracujeme na tom, aby naše nabídka byla co nejatraktivnější. Každoročně navštívíme řadu výstav po celé Evropě a sledujeme trendy. V nábytkářské branži je design jedním z rozhodujících prvků a my se snažíme být vždy o pár kroků před konkurencí. Vedeme jednání s dodavateli materiálů, vyvíjíme nové produkty, hledáme další a další cesty rozvoje. Rozhodující totiž není jen šíře nabídky, ale schopnost zaujmout a nadchnout co největší počet zákazníků.
PRODEJNÍ SÍŤ & OBCHODNÍ PODMÍNKY
Externí prodejní síť Trachea čítá několik set adres v České a Slovenské republice. Snažíme se, aby koncoví zákazníci měli možnost najít dodavatele našich výrobků v blízkém okolí a abychom svým odběratelům dokázali nabídnout výhodné a motivující obchodní podmínky.
INFORMAČNÍ A PROPAGAČNÍ SERVIS
K našim přednostem patří intenzivní komunikace se zákazníky. Reklamní kampaně a PR aktivity popularizují značku na veřejnosti a zároveň vedeme odborný dialog s odběrateli. Setkání, školení, výstavy či roadshow přispívají k tomu, abychom mohli předávat informace a získávat důležitou zpětnou vazbu. Systém marketingových komunikací tvoří významnou součást naší přidané hodnoty.
PERSPEKTIVY ROZVOJE
Jsme zavedenou a stabilní firmou. Tato pozice nám umožňuje investovat do rozvoje značky. Šest produktových řad je toho důkazem. Pro naše odběratele to znamená, že mohou svým zákazníkům předložit mnohem bohatší nabídku a to v kvalitě a s výhodami, které znají a oceňují.
… A JEŠTĚ JEDNOU KVALITA
Kvalitou jsme začali, kvalitou končíme. A nyní máme na mysli kvalitu vztahů. S mnohými zákazníky nás pojí takové, které dávno přesáhly rámce obchodu. Spolehlivost, úcta a důvěra jsou hodnoty, které dávají podnikání jiný rozměr a my se vždy budeme snažit, abychom našim zákazníkům byli dobrými partnery nejen po stránce odborné, ale i lidské…
Líbil se Vám tento článek?
Dejte vědět ostatní, zda byl užitečný.